wtorek, 29 września 2020

Sałatka ziemniaczana z boczkiem


Dzisiaj zrobiłam w końcu sałatkę ziemniaczaną. o której wiele słyszałam .A nie mogłam zdecydować się na jej zrobienie. I to był błąd. Bo jest to pyszne i sycące danie . 


Składniki:

Małe ziemniaki . Ja kupiłam małe asterixy. Są to pyszne ścisłe po ugotowaniu ziemniaczki o czerwonej skórce.  

Cebula

Ogórki konserwowe ( użyłam ze swoich zapasów)

Wysmażone skwarki z wędzonego boczku.

Majonez ( zrobiłam swój domowy)

Sposób wykonania:

Małe ziemniaczki wyszorować szczoteczką i ugotować. A następnie ostudzić i obrać ze skórki. 


Następnie pokroić w grube plastry



Pokroić cebulkę w ćwierć plasterki, ogórki w plasterki, wykorzystałam też czosnek z ogórków.



W między czasie usmażyłam boczek i utarłam majonez. 


Do ziemniaków dodałam ogórki i cebulę, a potem majonez . Całość wymieszałam z odrobiną soli i świeżo zmielonym kolorowym pieprzem. 

A na koniec posypałam koperkiem i skwareczkami. 





Smacznego!!!

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz