sobota, 25 kwietnia 2015

Moje wiosenne kwiatki na działce.


Nareszcie mogę cieszyć oko swoimi kwiatkami na działce. 
Kwitną hiacynty białe, niebieskie i biskupie.


Pięknie wyglądają jak na pierwszy rok po posadzeniu. W tym roku rosną takie samotne. Ale mam nadzieję, że w następnych latach przyrosną im cebulki i będzie hiacyntów więcej. 




Nie wiem co to za kwiatek  Ale jest taki subtelny i miły. 


Wykwitły też szafirki wokół róży . Tam też posadziłam lawendę. 


Kwitną też cudnej urody tulipany. Białe z różowymi akcentami.


Słoneczne żonkile rozjaśniają kącik przy piwoniach, które zaczynają wyglądać z pod ziemi. 


Zrobiłam też grządki pod warzywa i nawet posiałam rzodkiewkę, sałatę, marchewkę i bób. 


Rabatki stają się coraz bardziej kolorowe. 



A tu taki cudny potrójny tulipan .

Posadziłam też liliowce i przesadziłam rudbekię. Ale na nie trzeba poczekać. Podobnie jak i na rododendrony i hortensje. 

Jedno jest pewne jeśli zakwitną, to zdjęcia będziecie mieli "jak w banku"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz