czwartek, 17 stycznia 2013

Wprowadzenie.
Kiedy kończy się lat 30bis, to po trosze zaczyna się podsumowywać swoje życie. I tak tez robiłam przez ostatni rok bez mała. Często miałam ochotę spisać swoje wspomnienia i zastanawiałam się nad formą.
I dzisiaj właśnie trafiłam na taką możliwość
Będę pisać bloga i tym samym dołączę do bardzo szerokiego grona bloggerów.
O czym mam zamiar pisać? Otóż o sobie, swoich przeżyciach, doświadczeniach , sukcesach i porażkach.
Sukcesów jest mniej niż porażek. Ale one są wielkim doświadczeniem, które nie pozwala popełniać tych samych błędów. Cóż z tego, gdy popełniałam nowe. I dalej popełniam.
Jestem bardzo otwarta, może nawet za bardzo. Nie umiałam, nie umiem i już chyba nie nauczę się skrywać swoich uczuć, emocji i żalów.
I aby nie dręczyć najbliższych wspominkami i aby kiedyś nie zapomnieć o wielu wydarzeniach w moim życiu powstaną te zapiski.
Odnosić się one też będą do rzeczywistości teraźniejszej i przeszłej. Do wydarzeń które towarzyszyły mi w moim życiu.
A więc do dzieła!!!

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Izuś!!! Też Was pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń
  2. Po pierwsze to czekam na następne notki:) A po drugie to dla mnie zawsze byłaś kobietą/mamą z fantazją i nadal nią jesteś. A po trzecie wcale przynajmniej mnie nie zamęczasz swoimi "wspominkami
    ", hehe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zawsze byłaś kobietą/mamą z fantazją i nadal nią jesteś. Czekam z niecierpliwością na Twoje kolejne wpisy, bo wcale mnie nie zamęczasz swoimi wspominkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Izie Wandziu tu trafiłam :) I zostaję!

    OdpowiedzUsuń